Fundraiserens nye ansigt

Fundraiseren.dk har fået ny brand identitet med hjælp fra dygtige Andreas Jespensgaard fra virksomheden MKWRK! Gennem en lang proces med utallige logoer og farver er vi nu klar til at offentliggøre vores nye logo og brand, som er meget mere end bare farver og former. Meget mere end et logo og en hjemmeside.

Der er mening bag de svære valg og det nye brand, som afspejler vores værdier. Det nye logo tager udgangspunkt i en blækfjer der skal lede tankerne i retning af aftaler og ansøgninger, som er hjertet i Fundraiserens opgaver. Logoet tager også udgangspunkt i de organiske former fra seglet til bomærket. Idéen bag er, at et segl sædvanligvis udtrykker seriøsitet og troværdighed. De organiske former går igen ved vores tanke omkring cellers natur. Cellerne formerer sig, og vi ønsker at udtrykke, at Fundraiseren muligheder, at idéer kan formere sig. Den nye brand identitet vil have en gennemgribende effekt på alle arbejdsopgaver i virksomheden, som i processen også har ændret navn fra Fundraiseren.dk til Fundraiseren. Vi glæder os til at vise det nye Fundraiseren frem og håber, at der vil blive taget godt imod det nye brand!

Andre nyheder